Uspjeh istarskog vinara

Cattunar predstavio robnu marku Terra Unica koju proizvodi za METRO

Terra Unica

U sklopu proslave 50 godina METRO grupe, u Zagrebu je održan dvodnevni festival poslovnih rješenja koji je posjetilo više od 5.000 malih i srednjih poduzetnika.

Istarski vinar Franco Cattunar posjetiteljima je predstavio istarsku malvaziju Terra Unica, novu robnu marku koju je proizveo ekskluzivno za METRO Cash & Carry.

Suradnja s METRO Cash & Carryjem za vinariju Cattunar znači 150.000 litara dodatne proizvodnje i širenje prodaje iz Istre na cijelu Hrvatsku.

METRO svojim partnerima uvijek nastoji osigurati nove poslovne prilike te nam je zadovoljstvo što se Franco pridružio više od 50 hrvatskih proizvođača koji su uključeni u METRO-ov program trgovačkih robnih marki. Radimo i na tome da se Terra Unica uskoro nađe i izvan granica Hrvatske u nekoj od 29 zemalja u kojima METRO danas posluje“, izjavio je Tomislav Brajević,  direktor nabave suhe prehrane METRO Cash & Carryja.

U svom odnosu s kupcima i dobavljačima METRO se uvijek trudi pomoći im da unaprijede svoje poslovanje: otvaranjem prilika za širenje poslovanja ili savjetima kako lakše opstati na tržištu.

Tako hrvatski dobavljači kroz sustav METRO Cash & Carryja svoje proizvode plasiraju profesionalnim kupcima u 15 svjetskih zemalja, među kojima su Rusija, Poljska i Moldavija.

„Jako sam sretan što su naši proizvodi našli put do kupaca METRO-a među kojima su i brojni hrvatski ugostitelji i hotelijeri. Smatram da je METRO pouzdan partner, zastupljen u svijetu i apsolutno mi je zadovoljstvo vidjeti naša vina na njihovim policama. Višestruko nagrađivana vina uzgojenih sorti dorađuju se i njeguju u našim vlastitim podrumskim kapacitetima, a u suradnji s Metro Cash & Carry Hrvatska nastala je nova linija Terra Unica koja će kupcima METRO-a približiti istarska vina u njihovom najboljem izdanju“, izjavio je Franco Cattunar.

METRO festivali poslovnih rješenja održani su u Splitu, Zadru, Rijeci, Osijeku i Zagrebu. Više od 12.000 malih i srednjih poduzetnika iz cijele Hrvatske na festivalima su saznali najnovije trendove u poslovanju pizzerija, pekara, hotela, ureda, trgovina i restorana te dobili individualne savjete i stručnu pomoć u razradi poslovnih rješenja.

R.I./foto: press

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Vezane vijesti

istrijana rez

Istrijana - novi brend...

U Šišanu je sredinom lipnja u organizaciji AZRRI-ja, održana prigodna promocija prilikom koje je predstavljena nova linija proizv…

Prirodna vina u Vinodolu

Vrhunska prirodna vina...

Vinari Nicolo Bensa, vlasnik vinarije La Castellada i slovenski poduzetnički par Ivi i Edvard Svetlik, vlasnici vinarije Grace na sin…

Zagreb, 04.04.2013 - Predstavljanje Zagreb Wine Gourmet Weekend festivala

Bogat program ovogodišnjeg...

Nakon prošlogodišnjeg premijernog izdanja održanog u Gliptoteci HAZU i Centru Kaptol, ovogodišnji Zagreb Wine Gourmet Weekend n…

ZWGW3-vino-čaše

ZWGW organizira degustaciju...

Nakon prošlogodišnjeg uspješnog prvog izdanja Zagreb Wine Gourmet Weekenda u Gliptoteci HAZU-a i Centru Kaptol i ovogodišnje izd…