Fancy Food Show 2016. u New Yorku

Hrvatski namaz od višanja osvojio nagradu na prestižnom međunarodnom sajmu hrane u SAD-u

Neb Chupin_03

Hrvatski namaz od višanja Dalmatia Sour Cherry brenda Dida Boža osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji „Novi proizvod“ na prestižnom međunarodnom sajmu gurmanske hrane Fancy Food Show. Sajam se održava svakog lipnja u New Yorku i okuplja više od 46.000 proizvođača i profesionalaca iz prehrambene industrije diljem svijeta.  

„Izuzetno smo ponosni što smo osvojili prestižnu nagradu na sajmu Fancy Food Show u New Yorku. Ovo je priznanje potvrda da svoj posao odrađujemo jako kvalitetno i  zasigurno nas izdvaja od konkurencije i omogućava nam da postanemo prvi izbor kupcima.

Sigurni smo da ovo nije posljednja titula koja krasi naše proizvode jer smo sad još motiviraniji da nastavimo putem postavljenim od samog početka našeg poslovanja – kvalitetni proizvodi za zahtjevne kupce koji ne pristaju na kompromise kad je riječ o izboru namirnica koje svakodnevno konzumiraju“, istaknuo je Neb Chupin, vlasnik tvrtke Hermes International.

Dida Boža brend je tvrtke Hermes International, a njihovi se proizvodi jedinstvenog okusa i vrhunske kvalitete na stranim tržištima prodaju pod nazivom Dalmatia te su zasluženo poznati kao jedan od najcjenjenijih i najpoznatijih hrvatskih izvoznih proizvoda.

Naime, od ukupne proizvodnje izvoz na američko i kanadsko tržište čini 95 posto, dok se preostalih 5 posto odnosi na ostala tržišta, uključujući i domaće. Osim SAD-a i Kanade, proizvodi se izvoze u Indoneziju, Japan, Rusiju, Njemačku, Švicarsku, Češku, Crnu Goru i Sloveniju.

Svojim ekološkim proizvodima, poput namaza i sokova, brend Dida Boža oduševio je brojne potrošače diljem svijeta pa ne čudi činjenica da je osvojeno 2. mjesto u kategoriji „Novi proizvod“ na sajmu Fancy Food Show samo jedna u nizu prestižnih nagrada koje je brend osvojio na raznim međunarodnim sajmovima

Dida Boža brend je tvrtke Hermes International iz Turčina pokraj Varaždina i sinonim je za proizvode jedinstvenog okusa i vrhunske kvalitete.

Naziv je dobio po stvarnoj osobi – djedu vlasnika tvrtke koji je cijeli život posvetio uzgoju maslina, smokava i drugog voća i povrća u okolici Vodica u Dalmaciji.

Asortiman proizvoda Dida Boža obuhvaća džemove i pekmeze, prirodne namaze, snackove, čokoladne poslastice i ekološke sokove.

Većina proizvoda priprema se iz ekološki uzgojenih plodova, a pojedini nose i certifikat Halal. Kvalitetu proizvoda potvrđuju i brojna domaća i međunarodna priznanja, osvojena na sajmovima te u neovisnim testiranjima i ocjenjivanjima.

Dostupni su na policama svih većih trgovina diljem Hrvatske, a prisutni su i na tržištima Sjedinjenih Američkih Država, Azije i Europe.

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Vezane vijesti

pik naresci

Potrošači izabrali PIK...

Transparentnost izbora Odabrani Proizvod godine jamči nezavisno istraživanje javnog mnijenja istraživačke agencije AC Nielse…

abc sir

ABC svježi krem sir dobio...

U izbor mogu ući samo oni koji tri godine zaredom osvoje maksimalne tri zlatne zvjezdice, što je rijetkost u svijetu ABC sir tvrtke Belj…

istrijana rez

Istrijana - novi brend...

U Šišanu je sredinom lipnja u organizaciji AZRRI-ja, održana prigodna promocija prilikom koje je predstavljena nova linija proizv…

Nagrađeni sirar Krunoslav Vidas

Zlatna medalja za sir...

Na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu koji se održao protekli tjedan, OPG Vidas iz Novalje je u snažnoj konkurenciji os…