AZRRI - Agencija za ruralni razvoj Istre predstavila novi brend

Istrijana – novi brend istarskih prehrambenih proizvoda

istrijana rez

U Šišanu je sredinom lipnja u organizaciji AZRRI-ja, održana prigodna promocija prilikom koje je predstavljena nova linija proizvoda pod nazivom Istrijana.

Riječ je o prehrambenim proizvodima duboko ukorijenjenim u istarskoj tradiciji koje AZRRI proizvodi u suradnji s istarskim poljoprivrednicima. Istrijana proizvodi ističu se kvalitetom, posebnošću okusa i primamljivom ambalažom.

Prvi proizvodi koji nose naziv Istrijana su proizvodi od mesa istarskog goveda i istarskog magarca.

Do kraja godine naziv Istrijana ponijet će maslinovo ulje i proizvodi od istarske ovce.

Na svečanoj promociji u prisustvu brojnih uzvanika iz županije i  lokalne samouprave, privatnih poduzetnika, predstavnika udruga proizvođača i drugih gostiju, predstavljena je javnosti Istrijana, novi brend istarskih prehrambenih proizvoda.

Tom prigodom, istarski župan Valter Flego obratio se prisutnima s nekoliko riječi, a direktor AZRRI-ja Gracijano Prekalj objasnio je koji su napori, znanja i ulaganja doveli do realizacije ovog brenda.

Istrijana je brend koji okuplja prehrambene proizvode od istarskih biljnih i životinjskih vrsta, a proizvode se u suradnji s istarskim poljoprivrednim proizvođačima. Na taj način štite se biljne i životinjske vrste od iznimnog značaja za istarski kraj i razvija se ruralno područje Istre“ izjavio je mr.sc. Graciano Prekalj, direktor AZRRI-ja.

Pobliže o karakteristikama proizvoda brenda Istrijana objasnila je Nataša Glišić Firšt, voditeljica Tržišnih programa AZRRI-ja.

Brend Istrijana promiče jedinstveno i raznoliko istarsko kulturno nasljeđe kroz izvrsne autohtone proizvode sa svrhom gospodarskog razvoja Istre i očuvanja istarske tradicije. Naš cilj je pozicioniranje brenda Istrijana kao lidera elitnih autohotnih proizvoda ruralne Istre na nivou regije, Hrvatske i šire.“ istaknula je pri tome Glišić Firšt.

Proizvođač Istrijana proizvoda je AZRRI – Agencija za ruralni razvoj Istre sa sjedištem u Pazinu.

Misija ove agencije je gospodarski razvoj ruralnog područja Istre aktivnim podržavanjem lokalnog stanovništva u bavljenju poljoprivredno-prerađivačkih i agroturističkih djelatnosti kroz edukaciju i poticanje poduzetništva.

Revitalizacijom autohtonih pasmina Istre i kombiniranjem tradicionalnih istarskih okusa i začina s onim suvremenim, stvorena je Istrijana – brend koji ujedinjuje tradicionalne i moderne vrijednosti.

Za vizualni identitet proizvoda i naziv Istrijane, pobrinuo se dizajnerski tim iz agencije Studio Sonda.

U ime Sonde, Jelena Šimunović pojasnila je kako je proizašla ideja za dizajn i koje su važne karakteristike istaknute ovim vizualnim konceptom.

Znak Istrijane je zaštićen pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo. Istrijana proizvodi proizvode se u skladu s AZRRI-jevom recepturom.

U realizaciji Istrijana proizvoda, suradnja je moguća samo s proizvođačima s visokim standardima proizvodnje i istarskim proizvodima iznad prosječne kvalitete.

Od poljoprivrednih proizvođača, AZRRI surađuje s uzgajivačima autohtonih životinjskih pasmina, maslinarima i proizvođačima ostalih prehrambenih proizvoda koje savjetuje i po potrebi educira.

Nakon prezentacije, uslijedilo je otkrivanje cijele palete proizvoda koji su se mogli pogledati, fotografirati i snimati.

Proizvodi Istrijane moglo se i degustirati te upoznati njihove originalne i nezaboravne mirise i okuse.

Svi proizvodi brenda Istrijana imaju ove zajedničke karakteristike:

Prirodnost

Bez aditiva, emulgatora i bilo kakvih pojačivača okusa ili umjetnih boja. Bez GMO. Koristi se meso životinja uzgojenih na otvorenom i hranjenih ispašom. Bez ubrzivača procesa zrenja ili sušenja. Minimalna količina konzervansa;

Regionalnost

Korištenje sirovina proizvedenih lokalno gdje god je to moguće;

Manufakturnost

Svaki proizvod je jedinstvenih dimenzija zbog prirodnog procesa proizvodnje i upotrebom prirodnih začina koji mijenjaju sastav pod utjecajem sezonalnosti. Proizvodnja malih serija;

Pouzdanost

Sljedivost «od pašnjaka do stola», svi sastojci su jasno istaknuti na deklaraciji.

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Vezane vijesti

Članice organizacijskog i znanstvenog odbora

Predstavljene novosti iz...

Cilj Kongresa nutricionista u Zadru je podizanje ugleda nutricionističke struke i snaga multidisciplinarnosti kroz okupljanje nut

Neb Chupin_03

Hrvatski namaz od višanja...

Hrvatski namaz od višanja Dalmatia Sour Cherry brenda Dida Boža osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji „Novi proizvod“ na prest…

Terra Unica

Cattunar predstavio robnu...

U sklopu proslave 50 godina METRO grupe, u Zagrebu je održan dvodnevni festival poslovnih rješenja koji je posjetilo više od 5.000 ma…

san pellegrino -braca

Najbolji restoran na svijetu...

Katalonski obiteljski restoran El Celler de Roca već je godinama u samom vrhu najboljih svjetskih restorana, a  uspješno ga vode bra…